Tuesday, September 23

Det känns som om alla är så grymt deprimerade hela tiden i min kära vänskapskrets, detta är ytterst frustrerande när man står utanför och tittar på. Nåväl, det är väl inte mitt problem egentligen, men jag bara försöker se mig själv i en sådan situation och det går verkligen inte! När hela världen ligger framför en, varför inte ta chansen och göra någonting annorlunda, någonting spännande och bara åka?!

Åh! Det är förövrigt så grymt vackert här uppe nu! Solsken och höstfärger och sådär lagomt kallt att man måste ha på sig en tröja, men inte en jacka. Sedan åker vi snart härifrån, inte många dagar kvar nu.. En helg endast. Lite sjukt hur fort tiden har gått ändå! Jag kommer ju definitivt sakna det här stället, och tillochmed dess invånare, några fler än andra dock^^

Sedan är det bara en massa gojs med Sydafrika och lite spritblandande också befinner jag mig i en splitter ny lägenhet, eller ja, 20 timmars flyg också, men sen är jag framme!!:D:D Och är jag pepp på det hela eller vaaad?! :D