Friday, December 19




Efter mitt konstaterande att det här inte håller längre har jag inlett min strävan emot större och mer framgångsrika tider. Det ska bli feting-bra åt alla håll och kanter helt enkelt. Sedan är frågan vart jag ska börja. Jag har dock bestämt mig, 50 kilo packning bör klaras av måste jag tycka, annars är jag ganska värdelös, och det passar inte in bland mina planer. 20 kilo böcker och 30 kilo kläder och skor, jag har ju trots allt rensat. Annars nallar jag lite hos mormor&morfar och vips har jag några kilo till. Galet pepp är jag på att börja plugga igen om inte annat. Mindre än en månad kvar till byebye Sverige, och efter tre veckors introduktion bör jag ju ha skaffat mig en dygnsrytm som fungerar ganska bra utan koffein kan man ju tycka, sedan är det nionde februari dagen som inleder mitt nya liv. Härliga tider ovan förövrigt, inte alls kalabalik, inte alls mina föräldrar i ett nötskal, inte alls..