Saturday, January 10

Jag överväger att påbörja min upp-packning av min packning för att packa om packningen. Men ack så tråkigt det är att packa. Också är jag rysligt säker på att jag kommer finna flera ting som kan ses som överflödiga för det mänskliga ögat, men som är ack så kärt i mitt hjärta. Typ mina zebrahåriga pumps som jag aldrig någonsin i världshistorien kommer använda, men som ändå symboliserar en ypperligt bra dag i mitt liv. Det är nästan som så att jag ångrar att jag slängde bort de otroligtOCHfantastisktFULA skorna som efter en galen shoppingtur i Berlin med Nathalie blev införskaffade i brist på andra riktigt fula skor. Haha Berlin. 2,50 och "What stays in Berlin is in Berlin". Bra tider det där. Och packningen var inte så svår på den tiden. Fast sedan skulle jag vara borta i en vecka och inte fem år. Galet det där-