Thursday, April 30

Jag har tagit en paus ifrån proof of parentage, och oäkta ungar, dock måste jag säga att det hela är riktigt intressant, ifall det nu ändå vore som så att våran föreläsare var lika intressant.. Nej om inte annat så har jag ätit en Top Deck chokladkaka idag och börjat arbeta på mina hundratals tepåsar som fyller mitt skåp, det går framåt måste jag ändå påstå, och då mitt kylskåp är minst sagt tomt (om man inte räknar de 4 olika ketchupflaskorna dvs) är det inte så mycket annat att göra då jag inte orkar ställa mig och laga någon ordentlig mat. Jag borde verkligen åka iväg och handla, har inte ens pengar på mobilen, galet sorgligt detta helt enkelt! Fast ändå så vet jag inte riktigt vad jag borde köpa, lite frukt och sådant hade kanske varit gott, men det finns ingenting som känns sisådär tipptopp. Och då jag har kommit fram till att fram tills augusti så går pengarna till räkningar, lägenheten, körkort och mat. För nu ska jag fan kirra det där körkortet!

Sedan blir väl faktumet att köpa en bil nästa projekt. Men jag har kommit fram till att jag hellre lånar pengar (galet dålig tid att börja sälja av fonder bittert nog) och köper en bra bil än att köper en halvtaskig som går i sönder stup i kvarten, jag ska helt enkelt sluta vara så galet dumsnål! Om inte annat så fyller jag ändå år i oktober (HINTHINT MarreBarre!), dock är det ju som så att 21st inte direkt existerar i Sverige som det gör på så många andra ställen, inklusive Sydafrika, men ifall nu någon skulle tänka sig att bli miljonär eller så och kände, shit jag vill nog verkligen ge Malin en galet fin present, så skulle en bil vara högst upp på önskelistan, eftersläpande en flygbiljett hem! Haha, tänk ifall jag hade dissat SA och jobbat kvar i Norge, tänk om.... Nej men körkort helt enkelt, 10 körlektioner i månaden, dvs. Maj, Juni, Juli och halva Augusti eller som så, uh jag och Gen måste släpa oss till Traffic Departmenten för att boka tiden också, ypperligt bittert detta! Men iallafall, AUGUSTI! Hur svårt ska det vara..?