Thursday, April 23

Ojoj action i Afrika land!

Jag delar upp det hela i mindre delar dock, vill ju inte att upphetsningen ska bli alltför påträngande.

Dagen som har fortgått har hittills inneburit:
- Försening till ekonomin
- El-avbrott
- Svensk-kontakt
- K-pist i sikte!
- Fetingdiss av körlektion nissen
- 13 jävla poäng!!!!
- Fetingfailing av Introduction to South African Law
- Tröstätning a la Wimpys
- Tröstdrickning a la News Cafe
- Audrey Hepburn
______________________________________________________

Vi inleder detta ifrån början, hoppa runt bäst ni vill för all del, det är inte så mycket mer att göra idag är jag rädd..

- Försening till ekonomin
Shelby har fyra syskon, och det är minst sagt kaos måste jag säga, men hon är så sööööt!
- El-avbrott
HATAHATAHAAAATA Sydafrika!!!
- Svensk-kontakt
Jag har insett, Elin ska bli min nya vän, så nu blir det fika till veckan, för min svenska är ju inte på topp direkt, och helt plötsligt kom jag ju på att även någon annan vet vad fika innebär, och vips så var telefonen i min hand och vips så hade vi en date. Galet alltså.
- K-pist i sikte!
Jag sitter helt oskyldigt och väntar på min körlektion-nisse och vips så står en nisse med k-pist framför mig, och SHIEEET var jag rädd eller vad?! Ujujuj nu blir det inbördeskrig tänkte jag, ska jag slänga mig under bordet, ska jag slänga mig över räcket, ska jag spela död, VADVADVAAAD!?! Men det visade sig att han visst inte var ute efter mig, utan snarare intresserad av banken och bankomaterna vid våningen under. Och nu skulle man ju kunna tro att banken blev rånad. Men så skoj skulle vi inte ha, de snarare bytte pengar i bankomaten eller vad man nu gör med bankomater, nåväl, det var galet i två minuter iallafall..
- Fetingdiss av körlektion nissen
Och sen kommer inte den jävla snubben!!! Jag väntade till kvart över två, sen var jag aggressiv och kilade min väg.
- 13 jävla poäng!!!!
I tisdags stod min Law of Persons föreläsare och went on and on med hur värdelösa resultaten var efter hon rättat våra prov. Max är 15. EN hade fått 14. 17 hade fått över 10. Vi är mellan 350 och 400 i min juridik klass. Detta innebär att det är en galet korkad klass. MEN JAG FICK 13 JÄVLA POÄÄÄÄÄNG!!!!
- Fetingfailing av Introduction to South African Law
Ja det var inget positivt med det provet inte..... Det här med att min klass inte är det smartaste någonsin är bara helt enkelt ett faktum. Och tyvärr bidrog jag ganska stenhårt till det faktumet idag. Nej jag tänker inte ens prata om det, men om vi säger så här, ifall jag får 50% tackar jag gudarna!
- Tröstätning a la Wimpys
Ah det behövdes minsann! Kycklingwrap och vin, primaskinka!
- Tröstdrickning a la News Cafe
En strawberry martini? JATACK!

Och nu är jag hemma, eventuellt kikar Gen förbi sedan, men just nu är det galet skönt att inte behöva göra någonting faktiskt. Ett till glas vin och vips så sover jag galet gott minsann! Ska till the Post Office imorgon också, pakeeeeet!! :D:D