Thursday, April 30

Torsdagen den 30 april 2009. Är det något speciellt med denna dag? Mjaaaa, tveksamt, ytterst tveksamt. Det är iochförsig maj imorgon, inte för att det egentligen betyder något här nere förutom helt galet mycket plugg tack vare alla prov nästa vecka.. Och tacos förstås!

Igår hade vi en kortis dag i skolan, så jag och Gen åkte till bion efter data-föreläsningen och då jag behövde hämta mormors stövlar som jag lämnade in för omklackning i tisdags och hon behövde byta ut sin telefon så kom vi fram till att Walmer borde ju bli primaskinka att åka till. Ifall det nu inte var som så att de inte lagar telefoner i Walmer utan bara säljer dem, men jag fick iallafall mina stövlar och fick även betalat alla räkningar, jag hatar räkningar förövrigt. Men ändå, vi sätter oss i bilen och kilar till Greenacres istället då, och då är såklart nissen som lagar telefoner inte där, så vi gick och åt och investerade i en klänning till Gen och en väska till mig. Går tillbaka till nissen som tar hennes telefon, och knatar vidare emot bion, när vi går in på en av heminredningsaffärerna då jag försöker finna burkar till spagettin och kaffet, och tro det eller ej så gör jag detta, dock ingen svart filt, hur svårt ska det vara att finna en svart filt?! (Hittade dock en på Walmer förra veckan, men jag har insett att man inte kan betala hur mycket som helst för allting och 500 pix för en filt är enligt min åsikt hur mycket som helst!) Och sedan blev jag kär i ett fat/skål, och oj de hade visst halva priset på allt som var glas, och vips så har jag en ny glasmojeng på min bardisk, så nu väntar jag på ett soffbord för att kunna placera fatet på detta soffbord.. Ska lägga upp lite bilder senare, vet inte var i denna röra jag kan ha placerat min söta gröna kamera^^

Annars har jag köpt 10 små svarta barn ett års skolgång idag och känt att jag är en god människa, jag kanske ska lägga ner lite tid på min egen skolgång idag också..

Fick förresten 87% på Law of Persons testet nu när multiplechoice frågorna är rättade, primaskinka!

ÅÅÅÅH! DEN BÄSTA NYHETEN AV AAALLLT!!!! De har lagat röret hos min granne så helt plötsligt rinner vattnet i röret och inte på min vägg, LYCKAN ÄR TOTAAAAAL!!!! :D:D:D