Saturday, May 23

Alltså jag har suttit större delen av dagen och stirrat på min bok, dvs. inte lärt mig något, utan med stirrat ut i det blå. Jag försöker komma fram till vad nu skillnaden med att bo här nere och bo hemma är. Hur det skulle varit annorlunda. Och jag vet verkligen inte. Jag menar, vad skulle jag egentligen ha gjort ifall jag skulle åka tillbaka till Karlstad i sommar, det finns en handfull av mina vänner som bor kvar där, annars måste jag förflytta mig för att stöta på välkända ansikten. Så helt enkelt hade det gjort det samma. Nu har jag dock massamassa pengar att spendera istället för att sitta på ett flygplan i ett dygn. Ja det är lite tokigt. Jag måste bara komma på hur jag ska få fem veckor att passera. Jag funderar på att åka till East London en vecka iallafall kanske, och sedan vill jag till Grahamstown. Annars får det nog bli att umgås med Suelette och Shelby antar jag. Och UllisBullis om hon kommer förbi, och då blir det även tatoooooooos! Men ja, annars går det inte så bra med mina studier. Jag är ganska trött. Borde kanske knata till affären. Men jag vet inte vad jag vill ha. Uj tokigttokigt. Nej det är många tankar just nu.

Och pappa den heffaklumpen, ifall han inte ens söker jobbet?! Nej besvikelsen är total. ChickenMcNugget!!!!