Friday, May 15

Dagen innan dopparedagen!! WIIIIIE!!!!

Detta är då en halvtaskig dag, men ändå. Jag vill åka hem ganska mycket. En flygbiljett kostar inte ens speciellt mycket vilket gör mig så galet irriterad över att de inte har kommunaltrafik här nere, för nu är det som så att jag måste köpa en bil, och det är ju inget jag är varken sugen eller speciellt intresserad av. Ifall jag fick välja hade en cykel med cykelkorg och en ipod varit mer än nog. Men just ja, det finns ingen cykelväg. Åh jag ÄLSKAR verkligen det här landet!

Men ändå, vill någon hälsa på mig istället, det tycker jag inte är mer än rätt faktiskt. Jag menar en liten smak av tredjevärlden är väl ingen dött av? Och nu ringer det på min dörrklocka. Eller ja, grindklocka, orkar jag knata iväg till telefonen och lyfta på luren? MUHA NEEEJ!

Sista provet imorgon, måste snitta 65% så jag slipper examet, för se det orkar jag bara inte. Måste även ringa Gen för att höra ifall hon hämtar mig imorgon. Nej jag är inte alls trött på att snika av andra människor, INTE ALLS!!

Nej men mat kanske? Kycklingpluppar och mackisar? Lite ärtor kanske? En kulinarisk läckerhet a la the tip of Africa.....!