Friday, May 15

Den här kvällen har inte varit på topp åt något håll. Jag vet inte riktigt vad som sker. Jag är trött på att inte ha ett körkort. På att inte ha en bil. På att inte ha vänner som tänker som mig. Ja det är många saker som jag är väldigt trött på. Och nu funderar jag ypperligt starkt på att skita i allting, sälja lite fonder och åka hem. För det hade allt varit riktigt skönt. Att komma till en civilisation. Men nu är det som så att det inte kommer hjälpa så det är skitsaksamma. Annars mår jag helt enkelt bajs. Positivt att skolan funkar annars hade det inte varit bra någonstans med mig.

Och nu har jag ett ynka prov kvar innan examsen börjar, och ifall jag nu inte fuckar upp provet totalt imorgon så börjar jag inte examsen förrens den femte juni. Vilket nästan tillochmed ger mig ett break. Sedan är det inte positivt med mina körlektioner att jag inte kommer till skolan, men det får helt enkelt lösa sig på något vänster. Gah. Nu måste jag sova. Kanske ska knapra lite piller till förmån av min sömn, har en känsla av att det kanske kan behövas..

Tjing