Tuesday, May 12

Den här veckan ger mig verkligen inte några vidare bra vibbar alltså.. Insåg idag när jag satt och bläddrade igenom min kalender att OPS jag har visst ett prov på lördag, fuckfuckfuuuck! Som jag dessutom inte har anmält mig till så vips skriver jag mellan 3 och 5, känns ju inte som någon höjdare inte..

Annars har jag insett att råttorna som jag umgås med tror att de kan glida på min IB-knowledge, noway säger jag bara! Faktumet är som sådant att samtal 12 timmar innan deadline får mig att tänka tillbaka på mina historiapärmar, ja det var tider det..! Nej varför skulle någon annan få kopiera mitt papper vilket delvis är några timmars arbete, och dessutom helt plötsligt sätter mig i en sits då jag kan bli utkastad från universitetet då det knappast kommer finnas någon mercy ifrån the law faculty ifall man har kopierat någonannans papper.. RÅTTOORR!!!

Något mer? Jag har handlat idag och skrubbatskrubbatSKRUUUUUUUUUBBBAAATT min spis, herregud, jag vet inte vad jag har lyckats med där.. Rost var en ganska stor ide i mitt bakhuvud dock^^ Men jag tror inte det är som så MarreBarre så få ingen hjärtattack eller något som sådant, håll dig till sprutor så blir det nog bra! Nej annars hade jag lyckats döda både gräsmattan och spisen på fyra månader, det hade dock kanske varit ett rekord, OCH haft ett vattenfall längst med badrumsväggen förstås, underbartuunderbart säger jag bara!

Nissen i körskolan säger förövrigt att jag har körkortet i fickan, det känns ju positivt, så imorgon blir det bokning av tid! OCH EVENTUELLT KÖP AV FOTBOLLSBILJETTER, IFALL NÅÅÅÅÅGON NU SKULLE BRY SIIG?!?!?!?! (NEJ jag blir inte alls irriterad då jag verkligen inte alls har lagt ner mer energi än någon annan på detta bajsevent, IDOOOOTER!!!!!!)