Wednesday, May 13

Det här har allt varit en bajsdag! Jag vet inte vad som har skett, allting går bara neråt. Fick tillbaka intro to law, vilket jag visste gick åt helvete då jag svarade på hälften av frågorna och så rätt jag hade, 38%, inte heller det godkänt, men det är iallafall tillräckligt för att ge mig ett snitt så jag är godkänd på kursen, eller ja, just nu iallafall..

Sedan körde jag bil, vilket gick galet bra under 55 minuter, de sista fem dock, då jag först har fått krångla fram mitt student-card ifrån väskan, och därmed tappat ur mina älskade not-so-much-RayBans ur väskan och därmed glömt dem i bilen, och därefter lyckats fått kärringstopp TRE GÅNGER innan jag åkte iväg till parkeringen, VAJEEEERT! Men jag är inte den som är den, en till lektion imorgon och ifall jag får kärringstopp kommer jag döda den där jävla bilen!

Nej jag var inte på topp idag och inte heller fick jag bokat tiden då jag måste komma tillbaka nästa vecka då de gör om systemet..... UNDERBAAART! Jag har dock lyckats greja iordning i garderoben nu med alla skor som inte bor i lådor (se-igenom-skolådor = TIPS till födelsedagspresent, eller allt annat som kan ses som en anledning till att ge mig en present!) och det är ju inte bara ett par tyvärr..

Annars har jag kommit fram till att det blir skoshopping till helgen, även om jag kommer få gnaga på en häl ifall jag blir hungrig i slutet på månaden, jag bryr mig inte, jag behöver ett glädjemoment i den har bittra vardagen, så söndag blir det Greenacres! Får se om jag inte kan lyckas flörta till mig lite skolådor i nån finfin affär också!

Nej men tre till prov den här veckan alltså, wunderful! Tja ni vet iallafall var jag kommer befinna mig^^