Tuesday, May 19


Igår hade vi mys! Ocean's Basket, ostron, king prawns, vitt vin och massamassa kaffe! Ah det var en brabra kväll:) Dessutom har jag funnit mig en bil, en svart Daihatsu Sirion, dvs. likt bilen ovan fast svart och jag är nööööjd!

Bara en liten fundering, krockkuddarna är borta på bilen vilket förmodligen innebär att den har krockat^^ nu är det ju som så att jag klurar på ifall man får bekymmer med att försäkra en bil som har varit i en olycka, jag som har stenkoll liksom..?

Åh jag är på ett så galet bra humör nu! Och jag har städat lägenheten, har bara damsugningen kvar. Och sedan ska jag sätta mig och göra ett plugga-inför-exams-schema, och göra klart alla datauppgifter som jag har valt bort till förmån till allt som inte innehåller excel, och sedan har jag även kvar en översättningsuppgift.

Och idag kom även nya ELLE ut, nej det är ack så fint just nu!

Sedan kan väl någon som har kontakt med min kära fader ta och meddela honom att jag har lagt ner att försöka ringa och övergått till email kontakt, så ifall han nu skulle få för sig att han skulle ha tid med att svara på ett email så hade ju det varit fint. Fast bara ifall. Jag är ju trots allt bara människans dotter. Och jag bor trots allt bara sjuttiofem tusen mil bort. Men det är ju bara ifall han kan tänka sig att ta sig den tiden, jag vill ju inte tränga mig på eller något.........