Monday, May 11

Ingen bra dag detta, jag är inte på topp, law of persons provet var inte på topp, jag har sett en människa vars insida var på utsidan, inte heller han var på topp. Nej det här var en galen opepp dag som inte blev bättre efter det att vi var påväg att dö för att Suelette kör som en jävla idiot och för att pundhuvudena hejar på henne till att köra som jag vet inte vad. Fan jag passar verkligen inte in här, jag flyttade hit ner när jag var 16, jag menar, jag var mognare då än vad de här nötterna är nu. Ohjo, det är verkligen galet faschinerande att vara med om 19/20åringar ha sin sexdetut, NOOOOOOT!!!! Jag kommer nog bli galen ifall jag inte finner en alternativ lösning på allt det här. GAAALEN!

nej jag är för aggressiv, kommer nog börja gråta. behöver nog gråta lite. kanske borde laga mat. varför svarar inte puckot i telefonen. bajsbarn! farväl.