Saturday, May 2

Jag är sugen på att resa, på att upptäcka nya världar, träffa nya människor, få nya ideer, växa som människa..! Ah det skulle vara galet fint det, då är ju dock frågan åter igen det här med pengar, (appropå pengar TACKTACKTACK FARMOR&FARFAR, ni gjorde de söta små svarta barnen lite intelligentare och gav mig en finfin väska, vilket gör även undertecknad galet lycklig! :D) ifall det nu är som så att det är rätt att strunta i att åka hem ett år och fara någonannanstanns istället, ungefär när jag är klar med BCom Law utbildningen 2011 och bara har LLB kvar, då borde ju jag förtjäna att fara någonannanstanns (hur stavas det här ordet?!?!) nu är frågan bara, vart? Jag är lite pepp på Mexico för det hade varit galet kult helt enkelt! Mexico City och sedan New York och tillbaka hit ner, fast det känns lite fel också, att missa Europa ett år, fast alla måste ju ändå pallra sig ner hit för min graduation-cermony i juni så då får de helt enkelt ta med Europa hit ner. Ah det här låter som en plan det måste jag säga, en brabra plan! Sedan lockar även Indien och Sri Lanka, kan man åka till Sri Lanka eller är det något jag har drömt förresten? Varför åker ingen dit? Ujuj jag ska tillSri Lanka! Och sedan ska ju jag och Nath fortfarande till Georgien, krigar de där fortfarande måntro?

Nej men usch nu måste jag verkligen öppna böckerna för tro det eller ej det är 7 prov nästa vecka, vilket innebär DÖDA MIIIIIG! Nåväl, tjingtjing!