Thursday, May 28

Ujuj, sa jag att jag hade ont igår? Jo men ni får ursäkta, jag hade glömt bort vad smärta verkligen var, det här är smärtaaaaa! Jag känner mig lite som en pingvin idag, waddelwaddel! Det började förvisso under natten, men med lite distraction och en shotbricka löses allt! Men idag, jag trodde jag skulle dö påväg till affären, och folk kollar av någon anledning lite underligt på en människa som haltar med båda benen och vars ansikte grimaserar, jo för tänk så underligt. Men igår hade vi skooooj! Utan råttan Suelette, nej hon har nog passerat allt som går att passera. Så nu lägger jag ner, måste bara köpa bil och skaffa körkortet sedan är hon putsväck. Galet ignorant människa alltså. Vad nu ignorant heter på svenska. Tattar-råtta!

Fast med ett glas sprite och ett äpple ska jag nu ta mig igenom denna ekonomiboks två sista kapitel. Åh jag är ypperligt förtjust i microeconomics alltså. Ypperligt förtjust.