Saturday, June 20

Åh jag är så sugen på att bara lägga ner allting......... Sälja alla aktier och fonder och köpa den finfina bilen som jag vill ha och slippa sitta med budgetar som jag inte gillar någonstans. Eller ja, jag vill inte ha en bil. Eller ett körkort. Inget alls. En cykel med cykelväg eller en buss och ett bussystem. Jag skulle tillochmed bli glad av spårvagn eller tunnelbana. Allt för att jag ska slippa det där med körkort. Och bil. Men jag kan nog få ihop det här kanske. Ifall jag inte shoppar något. Eller så. Eller säljer lite fonder från havets botten. Sisådär 10000 borde räcka mer än nog. Åh jag vill inte växa upp!

Annars uppskattar jag alla trisslotter med miljonvinster som folk vill dela med sig av. Eller en sådan där 25000 varje månad i 25 år. Jag är helt klart inte den som bangar. Nejnej inte jag inte.