Wednesday, June 3

Idag är det en jävla bajs dag! Jag får inte luft genom min näsa och min hals gör apa ont. Och nu ringde Suelette för att meddela att hon minsann tänker åka motorvägen till skolan istället för att komma förbi mig nu när hon flyttar. Jo men tjena och tacktacktaaack! Så nu är jag panikattackad och störtförbannad. Och mest av allt vill jag bara försvinna härifrån. Jag är pepp på en resa någonstans. Någon som ska med? Jag funderar på att ta en buss till Kapstaden eller så och bara försvinna. Inte för att det skulle vara någon som märkte något. Mest just därför det känns som en så bra ide. För just nu är det inte bra alltså. Inte bra någonstans. Och körkort. Varför i helvete har jag inte tagit körkort förut? Varför i helvete har jag bott femtio meter från en busshållplats i hela mitt liv?!?! Jag hatar det här. HATARHATARHAAATAR!!!