Saturday, June 13

Jag har allt lyckats få ihop bordet utan problem. Helt galet! Men det verkar då som om detta var lättare än IKEA. Uh, jag har nog aldrig fattat deras instruktioner någonstans.

Men mitt andra projekt motarbetar mig helt totalt dock. Köpte lådor till mina stövlar igår. Som såklart är 5 centimeter för långa för att ha på tvären. Så jag måste ha dem på längden i garderoben. Vilket innebär att alla andra skolådor måste flyttas upp till hyllan över hängstången och pumpsen måste flyttas till den högsta hyllan. Nu är det dock som så att jag inte vill ha mina pumps två meter uppe i himlen. Jag är bitter. Jag måste finna en ny lösning. Fler skolådor? För det är ju som så att det knappast kommer bli färre pumps i framtiden. Urk. Så mycket för lysande ideer!

Nu är dock frågan. Hur ska detta lösas? Och nu ska jag även investera i de där stövlarna från Woolies by Country Road, känns som en klok ide. Resultaten kommer förövrigt den tredje juli. Framtills dess tänker jag vara ypperligt ignorant. Sådetså!