Thursday, June 4

Jag har precis insett en sak. Jag skriver ju Business Management, Intro to SA Law och Constitutional Law imorgon och på fredag. Så jag har gått igenom det hela, har ganska fin koll och så. Det kommer nog gå bra. Men sedan nästa vecka. Microeconomics har jag två kapitel kvar. Och jag måste gå igenom alla diagram, men det är ganska lugnt. MEN SEN! Law of Persons! Totalt ignorerat. Vilket inte är en positiv grej då jag har 67 eller något i class mark så jag kan inte glida. Jag har ett problem. Lördag, söndag, måndag, tisdag. Fyra dagar. Två ämnen. Eller ja, jag skriver ju ekonomin på tisdag. Men ändå. Tre respektive fyra dagar. Det borde gå vägen inte sant? Alltså. Jag gillar inte detta. Och jag måste ringa om min trädgård också. Men det får bli på onsdag. Allt sker på onsdag. ONSDAGONSDAGOOOONSDAAAG! Ujujuj. Mindre än en vecka. Sedan är det vinterlooooov! Fast jag är lite pepp på sommarlov, det måste jag erkänna. Men så blir det inte. Det blir shopping, glidning och festning. Med pälsen på! Ohyeeeas!