Monday, June 22

Jag, Malin Holmquist, har en ny karriär som................TJUUUUUV!

Min bror lånade min väska då han bosatte sig i Argentina. Och på hemresan satte han i sann lita-inte-på-någon attityd såklart hänglås på alla ställen man kan sätta hänglås på. Nu är det dock som så att eftersom att min bror tillhör denna klan som lever efter hakuna matata så tappade grabben såklart bort nycklarna. Jo inte till ett hänglås utan till alla hänglås. Och nu, ett år senare, i Afrikaland, har JAG MÄSTERTJUVEN lyckats lirka upp det låset jag inte kunde klipsa av hemma, och vad använde jag till min hjälp?! EN HÅRNÅÅÅÅÅÅÅL!!!

Man skulle ju dock kunna tro att jag skulle finna en skatt. Men ICKE! I denna ficka på min resväska finner jag dock.... Två par strumpor. STRUMPOR?! Ibland kan man ju undra.....