Sunday, June 7

Jag vet då inte ifall jag blir klok på all denna latin eller vad det nu är som sker i mitt huvud. Känns som om allt går på lågvarv dock. Inte så stabilt.

Annars har jag hamnat framför en fransk krigsfilm som jag har sett förut tror jag. Som vanligt när jag sitter och ser krigsfilmer tänker jag hur vet dom vem som är från Frankrike och vem som är från Tyskland. Jag menar Andra Världskriget. Dom har legat i lera i massamassa tid och alla ser likadana ut. Hur vet man vem man ska skjuta på? Jag fattar noll.

Nej det är många frågetecken nu alltså. Det här med att åka till East London till exempel. Jo jag är inte så pepp på att köpa ett körkort längre. Eller jo ifall jag kuggar. Men det vill jag ju inte göra. Och då förstår jag egentligen inte vad jag ska göra där. För det är nog den tråkigaste staden någonsin.

Tja jag vet inte vad. Annars har jag tänkt som så här. Att jag ska köpa vinställ att ha över köksskåpen. Och massamassamaaassa vin! Det tror jag skulle bli fint.