Sunday, June 28

Så igår när jag för en gångs skull pallrade mig iväg för att köpa frukost, säger kvinnan bakom mig, du måste hört detta förut, men du är så fasligt lik Scarlett Johansson, jag vet inte ifall hon var blind eller om det var mina enorma solglasögon som gjorde det men hejhopp och tacktack!

Men! Jag köpte ju även två chokladkakor, gillar inte det här med att mina revben syns alltså, inte bra inte bra. Cadbury! Så galet fint påfund! Jag testade någon ny sort igår, med cookies i, typ motsvarigheten till digestive skulle jag tro, men nej den var inte bättre än min favvo, TOP DECK! Ujuj vit och brun choklad! Ah bättre än så blir det nog inte.

Nu är frågan vad jag ska äta. Jag är lite sugen på att pallra mig iväg till Guidos och äta lasagne, det hade varit gott alltså. Eller om jag ska baka lite frallor kanske. Åh alla dessa val!