Friday, July 3

Jag tror det här blir bra alltså, en rullväska och en väska till skor och necessär. Jag känner att jag har kollen. Tänkte även passa på att köpa en hund som man lägger framför dörren också, finns ju inte här nere. Min pingvin vaktar ju dörren innan extrarummet och badrummet. Mh det blir nog bra. Kanske min bunker blir lite varmare också. Sedan var det datorn också. Frågan är dock ifall de har internet uppkoppling hos Gen eller inte. Annars kan jag ju lämna datorn hemma. Kanske ska ta med en juridikbok eller två också ifall vi nu ska kicka projektet. Hum. Solglajor också! Ett par nya Ray Bans hade ju varit skoj. Fast det finns nog bara här. Om det nu finns här. Åh jag förstår inte varför jag inte använder fodralen mer ibland alltså. Jag kanske ska ta med en huvudbonad. Typ basker. Eller hatt. Åh jag hatar detta!

Ujuj nu blev Jokern formad i ett syrabad också. Givande dag detta!

Måste skaffa polering till skinnstövlar också. Eller om jag bara ska lämna in dem för en putsning. Mh, eller så kanske jag kan kicka något på egen hand för en gångsskull.