Wednesday, August 19

Så nu har jag sträckt mig också. Och lär även ha tusen blåmärken imorgon. Nu tänker ni säkert. Åhå hon hamnade i slagsmål med råttan. Men riktigt så var det faktiskt inte. Eller ja, nej. Jag skulle mosa köttbullar. Och hej himlen öppnade sig och hej köttbullar överallt och hej flytta inte på er. Eller ja, där kommer blåmärkena ifrån. Sträckningen vetifan. Men jag går som om jag har ett ben som inte bär mig iallafall. Och trappor är inte min favorit, eller plattmark heller för den delen.

Annars har jag och Elmarie lagat mat idag. Och sedan gick jag och sov medan hon pluggade. Prioriteringar kallas det. Och sedan skrev vi ett prov. Och sedan drack vi chai te hos Gen.

Imorgon kommer råttan och ska kanske be om förlåtelse. Antar hon inte hade bestämt sig. Detta kommer bli intressant.