Friday, October 23

HAHAHA!

Jag måste säga denna dag har varit helt överförväntan åt alla håll och kanter! Här sitter jag, en liten marulk och ska mosa 200 sidor business management innan jag tänker tillåta mig själv att sova.

Imorgon är det MATCH! Haha jo det är som såhär att jag inte hade hjärta att säga nej till min bedårande coach när han ringde och bönade och bad. Och sedan i det hela är det som så att jag lovade Gen att följa med henne till College. Dock fick hon punktering på bilen. Hur nu detta löser sig kan nog bli det mest intressanta under denna dag. Ifall hon lyckas göra detta på egen hand kommer vi nog dö inom en snar framtid i denna bil.

Annars är jag fortfarande fascinerad att jag har skrattat mig igenom en dag i en sprucken klänning. Det är något fel just nu. För många ego-kickar på för kort tid. Napoleon-komplex. Jag är positiv. Fast jag kanske inte får skriva mitt exam i mitt andra major. Herrejesjus hur nu det hände är ju en hela annan femma.