Wednesday, October 28

Så idag har jag blivit galet irriterad på att de förstör alla mina genvägar här i mitt kära bostadsområde. Ren idioti. Stäng en väg = Öppna en annan? Inte det nej? Nåväl, motion på morgonkvisten kommer det ju få bli helt enkelt antar jag. Annars har jag varit på en föreläsning. Sedan vaxat benen. Och sedan på vägen hem kände jag, nej jag ska ge Guidos en sista chans, det är trots allt stenugnsbakad pizza. Men urk alltså. Totalt ovärt åt alla håll och kanter. Men jag tog mig iallafall igenom Nathalies uppsats i väntan på notan.

Nu har jag städat hela lägenheten och är halvvägs genom business management. Och snart kommer Elmarie och Kay. Eller ja, de borde redan vara här, men det är ju afrikatid som gäller här nere.

Tänkte satsa på ett nytt typsnitt också. Är lite sugen på förändring och det känns radikalt nog-