Thursday, October 22

Ujuj idag har jag krånglat med mitt vänsterben som ogillar att släppa kopplingen i när jag ska växla ner. Och grejat ögonbrynen. Och chillat stadigt med Elmarie. Mest i form av filmer såklart. Och popcorn med smörkrydda.

Nu ska jag dola economics och business management. Man kan ju inte göra så mycket mer än älska att jag gled in på en bachelor of commence. Fyfuck vilket värdelöst program. Nu är ju frågan hur fort jag glider ut ifrån detta bara.

Annars har jag en helt sepe-tvättmaskin. Nu läcker den ifrån hålet i väggen också. Herregud. Och nöten på BellBouy är ju just det, en nöt. Idioti. U-land var det ja. Galet.

Jag åkte på en social fågel påväg till universitetet också. Snubben slutade inte prata. Och jag funderade mest på hur han hade kunnat överlevt alla knivslagsmål han måste ha varit i för att få alla ärr i ansiktet.

Han trodde förövrigt det kommer gå åt helvete när VM är här nere. Likt alla andra. Detta ser lovande ut. Det finns inte en enda väg i hela Walmer som inte är till hälften uppgrävd. Kalabalajk!