Wednesday, October 7


WhoopWhoop! Fick tillbaka historian idag. Hej jag suger. 38.5% = Kuggning. Och hej jag klarade dock D.P med hjälp av den andra tentan. Nej usch.

Annars måste jag säga livet är allt bra fint. Har tom hunnit tvätta och dammsugit och tvättat golvet idag. Och hjälpt Elmarie att skaffa facebook såklart samt rensat ur garderoben. Stekt pannkakor har jag också hunnit med. Nu ska jag mosa tre föreläsningar av macroeconomics innan vi ska se på Fame ikväll. GOOOSSS! :D


Köpt flygbiljett också. Herregud så produktivt. En föreläsning har jag varit på också. Inget paket idag heller. Så vad ska vi säga? Afrika-tid eller min moders tid eller de kan nog ses som den samma. Tid alltså. Kan nog inte beskriva en världsdel med min moder. Det kan bli lite Napoleonkomplex ifrån hennes sida då. Ifall det nu inte skulle vara nog med det liksom.


Jag har även lyckats döda min ficklampa tydligen. Tji fick jag för att köpa en rosa mojäng. Ska hålla mig till fula mackapärer nu. De borde funka.