Tuesday, June 1

Alltsa jag har funderat. Det har med att plugga kanske inte ar for mig anda. Men jag vet inte riktigt vad jag skulle gora annars. Jag menar det finns ju ruskigt manga saker man vill gora bara for att det ar skoj och desto farre man vill gora som faktiskt har en mening till det.

Som det har jag sysslar med nu. Maths for Accounting. Hejhopp vilket vardelost amne. Rakna ut vilket lager som ska ha vilka varor och var produktionstiden har fastnat och hur manga inbetalningar man kan missa av ett lan och anda komma ikapp i slutandan... Ja det ar inte mycket att hanga i granen.

Sa jag och min kaffekopp sitter nu har och funderar over ifall det inte skulle vara vart att ta en promenad for att kopa lite frukt. Men SPAR har snuskig frukt och PicknPay har stangt och nej det gar nog inte.

Catchiga latar detta annars.