Saturday, June 5


Hum. Jag maste saga min relativt nyfunna van Siyanda kan nog vara en av de mest givande vanskaperna jag har skaffat mig hittills. Inte nog med att hon jobbar for Redbull och pa sa satt fyller mitt kylskap regelbundet med denna vara nejnej! Hon har aven en van som jobbar for Lindt. Sa nu har jag en skal med detta ocksa! Tja det ar allt fint just nu!

Kanske borde ta mig en banan ocksa. Ja mitt kylskap ar ju ganska tomt. Bortsett fran tre burkar pesto. Och tva liter mjolk forstas. Och 18 burkar Redbull. Och lite morot/ananas juice.
Men hejhopp snart borjar VM i fotboll och da kommer mamma/pappa/Martin och vips finns det mat igen! Finurligt det dar. Pafyllning av kylskapet varje halvar, hoho!

Naval, lite mer IS/LM-curves nu kanske. Borde nog testa skriva en av de dar 7 uppsatserna ocksa. Tank sa fint det kommer bli pa mandag och vinterlov! Whooooop!