Tuesday, August 31






Det är något speciellt med Sommar i P1. Jag gillar det galet fint alltså. Fast det ger mig en klump i magen om allt jag missar hemma. För just nu känns det sisomsådar att bo i Afrika. För i Europa är allting nära. Det är det inte här nere. Eller ja. Nära till apor och elefanter kanske. Men det är bara så givande att kolla på djur. Jag är lycklig över att jag har skolan. Och tycker om att vara på egen hand. För annars hade det här varit lite jobbigt tror jag. Eller så skulle livet sett helt annorlunda ut. Kanske hade jag varit kvar som bartender i Norge. Eller plockat äpplen i Spanien. Eller varit kvar i Karlstad. Haha knappast troligt. Men det skulle varit härligt att vara normal ibland. Eller iallafall ha lite färre kurser. Nu måste jag atergå. Men jag saknar Sverige. Och skulle ge ganska mycket för att uppleva hösten. Den riktiga hösten.