Thursday, September 23


Och jag har fått mer paket idag! Dock inte mina halsband, skulle uppskatta ifall de skickas ner i ett kuvert istället? OCH jag har fått tillbaka min bil yaaay! Det tom växlar nu. Haha jag kommer vara kung på bilar när jag är klar här nere. Tydligen handlar allt om batteriet när det gäller bilar med automatväxel, who knew!

Annars uppskattar jag kl
änningarna galet mycket! Och kaffet och chokladen var tom god (dock inte 20 kakor god, det finns någonting som kallas lagom.......hahaha), dock har magneten gått itu, får skaffa superlim då jag antar den ska sitta på kylen. Jag vet dock inte vad midsommar har att göra med det hela men det är väl en annan issue.. Jag upphör aldrig att förvånas längre iallafall. Skulle dock uppskatta en instruktion om var jag ska placera termometern hahahaha.

Nu ska jag st
äda innan vi ska till Castros. Nej det blev tydligen ingen booze-cruise, vilket är ack så positivt då jag inte direkt är en målgrupp när det gäller pub-crawling haha.