Saturday, October 16

Efter det att jag har vunnit BÅDE bowling och mini-golf (jag är kung tjalalala!) ska jag nu sätta på kaffekokaren och kicka 100 sidor property law innan jag går och lägger mig.

Annars har jag varit i Port Alfred idag, lång historia och lång jävla resa, usch jag måste göra nya mix-tapes. Innan jag dör vill jag dock se att någon har uppfunnit den där Narnia-dörren! Nej det är ganska skönt att köra bil i min ensamhet, vägen mot East London (eller tja, ända till Durban för den delen) är bara förjävligt tråkig. Och alla nollor som kör 80 på 120 vägar....... Döda mig långsamt! 

Och imorgon ska jag ha klart the first draft till min labour law essay. Någon som är pepp på att läsa skiten? Någon som är pepp på att skriva den? Herregud, det kommer bli en lång natt/dag! 



Annars är jag kär igen. Perfektion. Usch vad jag vill jag vill jag vill inte bo i Afrika längre för det finns ingenting som är ballt här. Från Malene Birger. (pic. Forni)