Tuesday, September 16

Åh jag är så sjukt lycklig över att befinna mig där jag är. JAG ÄR NÖJD OCH GRYMT LYCKLIG! Och även om det inte skulle göra mig någonting att gå omkring i secondhandaffärer för att hitta massamassamassa fina saker så känner jag ändå att jag har hittat rätt i mitt liv och min tillvaro är brabrabraaaaa! :D

Nog för att jag ska hem om lite mer än två veckor, men det ska bli skönt att få komma hem och träffa familjen och vännerna, även om vissa verkar bli mer pain in the ass than a pure joy-experience^^ Jag fyller även inte mer tonåring, spännandespännande! Också ska jag upp till farmor och farfar, förhoppningsvis har de tagit sitt förnuft till fånga och jag kan bli lite rikare i och med den vistelsen. Självklart blir det även en tripp till Stockholmo! :D

Åh jag bara vill uppleva allting här och nuuu:D:D

Fan så positivt allting var helt plötsligt, jag måste nog komma ner på jorden lite, bli mitt vanliga jag, vad hände egentligen?

Och ja, björken byter fortfarande klädnad varje dag, och trendsetter eller inte Per så verkar de andra inte fatta vinken^^