Thursday, September 11

Jag är rastlös och något så sjukt hungrig men jag pallar inte att gå till köket för att hämta något att äta, dels för att hela befolkningen sitter i rummet som förstör enkelheten och jag känner odören ifrån alkoholen ända hit, och nejtack jag vill inte vara med och nejtack jag vill inte sitta ner och nejtack jag vill inte ha en öl och nejtack ta mig inte på röven. tack. nejtack. aaaarghhh!

Jag och Linnea har grejat med vad vi måste köpa till lägenheten för att göra den gos. Åh det ska bli så skönt att flytta in så det finns inte! Även om jag är fett sugen på att börja plugga så känner jag bara lycka över att börja med något nytt, se nya människor, lära mig nya saker. Och även om jag kommer befinna mig på hal is genom hela vistelsen förmodligen så kanske jag lär mig uppskatta alkoholiserade människor och kan bortse från dess vidrighet, känns ytterst avlägset, menmen^^

Annars blev jag ytterst besviken inatt, fyfan säger jag bara, en stjärna föll ner till helvetet big time! Och mitt musikgalleri är påväg att återuppstå! Nedleddningen befinner sig numera på bokstav M, lyckan är total och obeskrivbar! <3<3<3