Thursday, October 30

Det känns helt klart som om världen fortsätter och jag lever utanför den bubblan i min egna lilla värld. Med avstängd mobiltelefon och en familj som inte befinner sig på hemmaplan så är det tyst. Riktigt tyst. Och det är skönt tycker jag ändå. När inte ens hemtelefonen ringer så kanske man ska börja oroa sig ifall det har skett något med världen. Men det känns som en överdrivet avancerad tanke för tillfället.


Jag har dock en ny plan för mitt liv. Jag ska ju pallra mig iväg på en månads backpacking i Afrika, när det nu blir tillsammans med min kära moder, så vi kan ju satsa på nästa år. OCH efter det att min nya favoritkanal efter BBC Prime har blivit Discovery Travel & Living så ska jag även besöka Sydkorea och Japan, fettballt! Åh jag trivs ändå ganska bra just nu, positiv vändning med inget Norge måste jag påstå!