Monday, February 23

Dagens faktum är det understatement att jag har levt i en bubbla hela mitt liv. Galen insikt då jag inte speciellt ofta kan se mig själv som insiktsfull eller klok, eller instängd heller för den delen, men vem är jag att döma mig själv. Och definitivt inte med tanke på den lilla detaljen att jag befinner mig i det mest outvecklade utvecklade landet som förmodligen existerar på detta jordklot, eller kanske just därför. Jag vet verkligen inte hur jag lyckas med sådana här saker alltså, hamna mitt ute bland jag vet inte var, utan körkort, eller tja jag bor väl kanske i en lägenhet som kan ses som mitt ute i ingenstanns med tanke på ekot, eller ska jag kanske säga akustiken som blir när det är sisådär en toalett och ett sovrum för mycket och en halvmeter för högt i tak för att egentligen kunna klassificeras som något en student skulle bosätta sig i, eller kanske inte, vad vet jag.

Hur som hellst så har jag inte sovit något inatt, feldosering av koffein återigen. Att jag aldrig kan lära mig kan man ju tycka. Men det är iallafall en relativt kort dag endast till 15.15 och jag har tillochmed funnit en maträtt som jag tänkte bjuda mig själv på; kycklingsfärsbiffar med fetaost och pasta. Vi får nog återkomma med resultatet om jag känner mig själv. Men med tanke på att det jag har mest av i mitt kök innebär te, te, te och juice, juice, juice och flingor, flingor, flingor så känns det som om det nog kommer bli en engångsföreteelse, eventuellt a subject for procrastination.