Friday, February 20

Och 20 år senare så är jag relativt installerad i Port Elizabeth. Och idag har jag tom investerat i en dammsugare, och den lyckan jag upplever när jag meddelar detta var något jag aldrig riktigt hade trott att ett materiellt ting utan klack skulle kunna ge mig! :O Nej men det är brabra här nere och jag har börjat bygga upp något slags säkerhetsnät dessutom vilket är ganska smidigt då ingenting någonsin fungerar som det borde i detta land^^

Så nu har jag klarat av mitt första delprov i Introduction to Law vilket är riktigt intressant bör tilläggas, likaså även Economics och Business Management så det känns riktigt bra hittils. Några praktiska småsaker som jag måste lösa och sedan ta ett körkort förstås, fan att det skulle komma ikapp mig, och jag vill inte höra några fler 'I told you so' för jag behövde faktiskt inget i Sverige.

Men annars lever jag och nu har tom internet uppkopplingen blivit installerad i lägenheten så jag kan tom bli kontaktbar, håll i hatten!