Thursday, March 12

Dagens faktum är då att jag inte riktigt har kommit fram till var jag har mina så kallade vänner, och nu har jag bestämt mig för att jag inte litar på personerna ifråga då det finns noll bevis för att de egentligen talar sanning vid något avseende. Jag betvivlar starkt även detta med att köra bil i ett halvår, ingen annan verkar då hört talas om en sådan regel och inte heller instruktionerna från internet så ifrån och med denna sekund har jag lagt ner. Men jag har funnit fler individer som läser BCom Law, är inte detta positivt så säg? Riktigt trevliga individer, och detta finner jag ytterst positivt! Så återigen tänker jag boka uppkörning i Juli, för det tycker jag är tillräckligt med tid, det kan faktiskt inte vara så svårt..!

Om inte annat så kommer detta med business management bli en intressant historia, en mycket intressant historia^^