Wednesday, March 11

Besvikelsen över att det fortfarande inte finns några kort från omklädningsrummet på BLOGGEN med stort B är indeed total! Men detta är ändå en brabra dag, ekonomin gick prima skinka och sedan åkte vi till stranden och vädret är perfekt. Det negativa kan dock tillkomma i faktumet att det tydligen finns en lag på att man måste köra bil i ett halvår efter det att man har skaffat lemp innan man får köra upp, detta är inte positivt hur jag än vänder och vrider på det, ifall nu ingen känner för att ge mig en bil i julklapp, vilket inte känns mer verkligt än faktumet att mitt golv inte tillför mina fötter någon värme.

MEN! Jag ska till East London på lovet, vilket känns mer än välbehövligt om jag får säga det själv! :D :D Så jag överlämnar allt vad camping heter till resten av världen och undviker detta fenomen ytterligare ett år^^

Annars finns det många saker jag måste göra, färre saker jag borde göra och allra minst saker som jag vill göra, underligt det där. Sömn?