Sunday, March 8

Det här är galet värdelöst, jag har grejat halva business managementen nu, vilket innebär att jag har hälften kvar. Och jag är trött på detta! Och eftersom att jag egentligen inte vill göra detta så sitter jag just nu och funderar på alla dessa orosmoment i min vardag. Vilket inom en snar framtid kommer innebära en liten bedårande panik attack från min sida. Vilket jag inte har tid med. Så jag tänkte göra en liten söt lista på det hela och sedan kanske det blir bättre, listor är ju galet bra trots allt.

- Min diskmaskin har ett rör som läcker vatten under min diskbänk
- Min tvättmaskin gillar att dansa
- Jag vill inte laga mat
- Jag har inget körkort
- Jag har ingen bil
- Jag skriver teoriprov om tre veckor och kan ingenting om någonting
- Jag har ett tut-test den här veckan
- Jag har två semester-tests den här veckan

Hum, då är frågan om det är något mer?
Tror det var det. Hur jag nu ska lösa detta är en annan fråga.
Adrian verkar strunta totalt i mig, vilket jag kanske borde listat efter vårat senaste telefon samtal, så tänker jag gå vidare till Glyn, hon verkar ha koll. Vilket jag inte har. Det där med hyresrätter har jag hört är en bra uppfinning, kanske borde finna mig en sådan istället. Uh jag skulle vilja ha en bil och besitta kunskapen med att kunna köra den just nu, det skulle kännas brabra faktiskt till och med.

Tja ingen panikattack än så länge, håll tummarna!