Wednesday, March 4

Okey jag procrastinatar igen. Galet hur lätt och samtidigt så svårt det kan vara att inte göra någonting, eller ja, jag sysslar förstås med det jag gör bäst, äter! :D

Mitt shoppingbehov blir förövrigt värre för varje dag, och ack så jag saknar min garderob, och alla skooooor! <3<3 Jag besitter nog inte ens 40 par för tillfället, tragiskt fall om jag får säga det själv. Och jag behöver vinterkläder, och höstkläder, inget slår denna shopping, glädjen är total! Just ja, JAG HAR INTE TID, och detta suger värre än någonsin.

Nästan mer än SWOT teorier och Lobolo traditioner med kossor för brudar, galet fashinerande egentligen, men ack så det tar emot just nu. Och det läckande röret till diskmaskinen, och den studsande tvättmaskinen, det gör ooooont, eller nej, det är alla hånskratt, och den saknande informationen som google bör ge mig, men ingen verkar kunna något på den här delen av jordklotet.

Men för all del, jag är inte bitter jag inte, ifall det inte vore för underhållningen som möter mig varje eftermiddag med sanningar, katter och internationalitet deluxe då hade jag nog drunknat under dessa böcker^^