Thursday, March 26



Jag måste säga att jag trivs bara bättre och bättre här nere! Och faktumet att jag sprayade håret helt galet läckert rosa igår med silverprickar och alla blev helt otroligt upprörda, det var bara för välgörenhet och kostade mig 20 pengar, tihi:D:D Nåväl jag tyckte det var finfint iallafall, och den lilla detaljen att alla andra blev galna gjorde ju inte saken sämre!:D Annars verkar det som om alla mina resultat ligger allihopa över 70%, vilket gör mig galet lycklig, likaså 100% på dataprovet, det är endast den här business management uppgiften som ligger på 45% av mitt classmark som känns minst sagt åt helvete, men ändå^^ Och dessutom måste jag nog påstå att tillochmed min umgängeskrets utvecklas till det bättre, galet underhållande! Även om bruden utan självförtroende är påväg att driva mig till vansinne..