Sunday, March 22

Åter en helg är snart förbi, eller ja, jag måste hinna med lite för galet mycket i mina böcker idag så hellst får den vara ganska mycket längre till. Oh vilket ypperligt inte alls sepe-svenska jag lyckades få till där! Men annars så glider tillvaron på här nere, jag och Suelette är brabra vänner nu helt plötsligt så vi var ute och åt, shoppade och såg på bio i fredags. Och det var tillochmed riktigt trevligt! Något som är mindre trevligt är dock mitt kontoutdrag, men nu har jag allting som jag kan tänkas behöva inför vintern, och speciellt när mina pippi-kängor kommer med posten! :D:D Så jag orkar inte fokusera på det negativa något mer, utan nu tänker jag satsa stenhårt på de här två degreesen och sedan ifall det nu skulle skita sig med att jobba här nere så får jag väl flytta till UK eller Sverige och plugga lite mer, det ger sig med tiden^^

Men nu tänker jag gå och lägga mig lite mer i solen som för första gången den här veckan ger ifrån sig lite värme (: