Thursday, March 19

Det är nästan som så att jag har fått in vanan till att plinka ner en liten rad sisådär någon dag i veckan nu, kan dock inte avgöra ifall detta är positivt eller negativt. På ett sätt bevisar det ju verkligen att jag inte har något bättre för mig, tänk så mycket bättre det hade varit ifall jag istället koncentrerade mig lite mer på innehållet som säkert är ytterst faschinerande i alla dessa böcker jag lyckas hamna framför, bokstavligen alltså, för så mycket mer än att sitta framför dem gör jag då inte. Men ändå är det ganska skönt att skriva lite på svenska. Finfint helt enkelt!

Så vi gick ut igår; jag, Elmarie, Suelette och Gen, och hade helt galet skoj! Och sedan faktumet att jag faktiskt befann mig på föreläsningen som började halv åtta tycker jag är ännu mer imponerande! Annars idag? Jag träffade Fezi, haha också ytterst positivt, annars har jag mest känt mig som ett ufo med alldeles för lite koffein i mitt system.

Och nu måste jag inleda denna process med business management anteckningar, business management projekt och massvis med juridik, men det är då bäst att passa på innan mitt sinne för bergodalbanor a la panikattacker går åt fel håll.

Det bör även tilläggas att det börjar bli snuskigt kallt här nere nu, men jag har investerat i en ack så vacker jacka så det gör mest ingenting! :D