Wednesday, March 18

Åter ett prov som var godkänt! Positiva stunder är icke att underskatta! Annars försöker jag undersöka hur det hela med att jag inte är sydafrikan påverkar hur pass stor chans det är att jag får bli något inom den juridiska spheren är nere (och ja, jag kanske skulle undersökt detta lite närmare, men det är bara lite för mycket mig över en sådan här sak att jag inte ens orkar beklaga mig). Men bortsett från det lilla snedsteget tror jag att läget nästan är under kontroll, jag kan ha kuggat business management men jag lever i förnekelsens underbara värld just nu. Något mer måntro? Jo! Min tvättmaskin har slutat dansa, eller ja, den rör ypperligt lite på sig (tänk knäppande med fingrarna på stället, muha!) så det är primaskinka!

Sedan tänker jag ta en paus i allt detta och gå ut idag, dock börjar jag halv åtta imorgon så det kan tänkas vara en relativt ovärd ide, men det tänker jag ignorera. Utöver allt annat så är livet brabra tro det eller ej. Teoriprovet den 30 mars är förövrigt nästa delmål till någon sorts frihet.