Sunday, March 15

Senaste impulsköp: ehm, tre par UGGs ( jag kunde inte välja färg^^) fast jag behövde ett par, så bara två var impuls egentligen, tihi
Bästa fikat: blåbärsmuffin och kokoste eller kanelbulle och moccachino eller kladdkaka och varm oboy! jag gillar fika. sydafrika har inget bra fika. jag vill ha kanelbullar!!
Nåt som gör dej förbannad: ignoranta människor
Så får du motion: upptäcktsfärder
Om du var en blomma: hade jag varit ypperligt vacker, som en pion ungefär
Det dyraste du äger: ehm, tven eller någon väska eller kanske ett par skor, datorn?
Första frågan du ställer till ny bekantskap: fråga alltså? tja namn brukar vara bra, även om jag alltid glömmer det
Samlar på: minnen
Underskattad grönsak: avokado
Överskattad grönsak: sallad
En bil är en: sak jag måste lära mig köra
Pryl du inte kan vara utan: ett tak?
Ditt livs aha-upplevelse: säkert något utomlands någonstans
Lyx är: ypperligt underbart
Tidningar du prenumererar på: elle/vouge
Någon du saknar: hemma
När grät du senast? i förrgår tror jag
Svart eller vitt? svart
Mjukt eller hårt? hårt
Homo eller hetero? beror nog på
Högerhänt eller vänsterhänt? höger
Göteborg eller Stockholm? stockholmo
Landet eller storstan? beror på, stan skulle jag tro, eller en öppen spis i en stuga vid ingenstans

Kram eller puss? puss
Vagn eller buss? buss
Hyrfilm eller bio? bio
Gräs eller grus? gräs
Piggt eller opiggt? opiggt
Pasta eller potatis? pasta
Natt eller dag? natt
NK eller Myrorna? beror på
Marsvin eller hamster? -
Biffig eller slank? beror på
Sportfåne eller datanörd? och skulle jag nog säga
Kaffe eller te? kaffe är nödvändigt, te är gosigt
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? vägg
Bakispizza eller bakischirre? pizza
Förfest eller efterfest? förfest
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist, skulle du fortsätta dejta honom/henne? beror på
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? mjo, inte glömma dock
Tycker du om ord? mh
Finns det någon du ogillar starkt? ohja
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? skriker&slåss
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? just nu är hjälp brabra
Är du svartsjuk? inte direkt nej
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? jodå
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? både och
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? haha jo
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? såklart:D
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? tji så skoj!

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? nej
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? ödet är att vi kommer dö, hur vi kommer dit är en annan sak
Vad är ditt favoritpålägg? chili mjukost eller kokt medvurst
Vad är det första du tänker på när du vaknar? vart är klockan, vart är klockan?!
Är du troende? jodå
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? nej
Tycker du om stearinljus? jupjup
Använder du hårbalsam? jo
När blir man vuxen? när man tycker det känns prima
Vilken färg har din tandborste? vit/orange/blå
Har du lök i köttbullarna? nej
Hav eller sjö? hav
Har du någon skrivare? ja
Svettas du mycket? nej
När klippte du dig senast? någon vecka sedan
Vad kollade du senast hos doktorn? lungröntgen
Har du fått riktig massage någon gång? jup
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? donkan
Lever din mormor? jup
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? förbereda mig inför morgondagens law of persons och introduction to law lectures
Använder du tofflor? jupjup, dom är rosa och har en varsin rosett och är ypperligt gosiga
Är du en Besserwisser? ohja
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? min mjölk brukar bara räcka i två dagar
Beskriv din humor: galet brabrabra!