Saturday, March 14

Och vips så är ännu en dag över.. En knasig dag som påbörjades med assistans av min fruktansvärt vackra väckarklocka som tickar helt fasligt högt och ringer ännu högre och sedan finns det ingen snooze knapp! :O Men den är ack så effektiv vid sex på morgonen då en förvirrad Malin inte direkt förstår hur hon ställer om klockan. Sedan efter en bilresa som faktiskt var relativt cheery med tanke på tidpunkten på en lördag då jag sätter mig i en bil påväg mot vad som kan beskrivas som osäker framtid. Och efter den första timmen, aka semester test a la business management, så känns framtiden ytterst osäker. Efter den andra timmen, aka semester test a la economics, så kan framtiden beskrivas som galet osäker. Så från och med nu är min framtid ypperligt osäker. I och med detta, och att faktumet inte bara gäller mig, utan även resten av min klass så intogs den första drinken vid halv ett idag. Vilket jag tror är det enda som kan ha varit positivt idag, bortsett från min möjligtvis enorma club sandwich. Annars har min soffa torkat igen och imorgon ska jag, Elmarie och Karol åka och shoppa. Detta är positivt. Hoppas jag.