Saturday, March 28

Okey jag har ju inte direkt kommit någonstans med min att-göra-lista, men vem hade trott det egentligen..? Mh, precis^^ Däremot har jag börjat klura på en ack så mycket roligare lista, det vill säga en framtids-att-resa-lista, och det hela känns ack så lovande om jag får säga det själv!

- roadtrip a la afrika
- single party state resa
- sydkorea/japan resa

..och sedan självklart att klara den här lilla utbildningen här nere. Och eventuellt en liten master på det hela, muha!

Fast jag tänkte som så här.. Jag börjar med teoriprovet på måndag och arbetar mig uppåt. Det vill säga att jag har ett lemp innan april, köper en bil i juli och kirrar körkortet i september/oktober. Och sedan kirrar jag så klart examsen i juni/november. Hur svårt kan det vara?

(Aj så jag förmodligen kommer få bita mig själv i tungan redan på måndag, men det kan ju trots allt inte gå värre än åt helvete :D)