Monday, March 30

Nu sitter jag och lyssnar på P3 Populär, vilket gör att jag blir lite hemmasjuk som vanligt när jag hör svenska. Om inte annat så ringde Sue för två timmar sedan och meddelade att hon nog inte kan skjutsa mig till teoriprovet imorgon. Vilket innebär att jag blir ytterst förbannad. Främst för att hon meddelar mig att jag inte ens kommer få chansen till att testa att kugga det här provet. Då jag verkligen inte har en chans att finna ett ragg som kan skjutsa mig tolv timmar innan dess att jag måste vara där. Men även på grund av faktumet att jag blir arg på faktumet att jag befinner mig i det här jävla landet att det inte ens finns en busstidstabell utan att jag måste ringa till buss-bolaget och sedan få tabellen mailad till mig. GAH! Nej jag är riktigt arg/besviken/flyförbannad just nu. Och dessutom har jag ju fått grannar över mig, så nu kan jag inte direkt börja skruva upp min musik heller. Eller dammsuga. Och inte heller kan jag gå ut och springa eller skrika rätt ut eller något därtill. Men åter till P3 Populär. Det är då ett brabra program måste jag påstå, sådär gosigt. Nej fan ifall jag inte ska få skriva det där provet imorgon! Annars tänker jag åka hem i juli och gå en intensiv kurs, för nu orkar jag inte med dryga personer här nere. Och jag vill mest bara fly. Men det är bara en vecka kvar, sedan kan jag åka till East London och vara fast i en burk där istället. Det här suger. Och jag har inte någon glass hemma heller och inga flingor. Kanske ska greja lite te. Nej det här är fan inte rättvist någonstans! Så mycket för att den här helgen har varit perfekt. Fuck it.